July 2, 2012

Pion Design Cards

本日2度目の投稿です(^m^)Pion Designの新作Grandma's school bookが届きました♪手始めにカードを2つ作ったので見て下さい(*^_^*)


まずはこちらのカード。PPから切りとった女の子を2枚ずらして貼り、下側の方は白インクで薄くして、躍動感を演出…しようとしたんですが、あまり効果無しだったか(?▽?;)上の画像の方が立体感は伝わりやすいですね(^-^;)


そしてこちらは、田舎っぽい“ほのぼの”としたシーンを、そのまま切りとりました。ヴィンテージ+メルヘンチック…私的には、最高にテンションが上がる組み合わせです(笑)


2つともScrap FXのチップボードも使ってます↓
Supplies

次はLOを作りたいと思いま~す♪

最後にお知らせ。Waiting for Santa II - 6x6"が仲間入りしたそうな。クリスマスまで約半年ありますが、何か?(笑)



To meet the request of our customers Pion Design are now releasing our Christmas collection Waiting for Santa II in size 6×6″. Capture the magic of Christmas with these traditional patterns and elements such as Christmas trees, angels and an old fashion Santa.
Waiting for Santa II in 6×6″ as well as 12×12″, are available for immediate shipping.
Welcome to start spreading the joy of Christmas!   ~ Pion Design

1 comment: