October 10, 2010

A Winner Inside, Colors Mini Book

皆さんお待たせ致しました。先日のGiveaway企画の抽選結果を発表します!いつもコメントを下さる方はもちろん、お久しぶりの方も、初めてコメントを下さった方も沢山いて、とってもとっても嬉しかったです(*^_^*)

Firstly, thanks to the lovely ladies that entered. I enjoyed reading your comments. You made my day! Thanks again! :D

それでは早速発表です。抽選の結果は…

Well, are you ready for a Giveaway winner? The winner is..........




Marmeladkaさんでした!

Congrats, Marmeladka! Please e-mail me your contact info - yukahino(at)gmail.com

また何かの機会にGiveaway企画をしたいと思います。エントリーして下さった皆さん、どうもありがとうございました♪


さてさて、先日作ったミニブックをアップします。あまり気に入ってないんですが、せっかく作ったので(汗)まだまだ修行が足りませんなぁ…((+_+))






私がこれを何の為に作ったか分かる人は、同志かもしれませんね(笑)Good Luck!!

3 comments:

  1. Marmeladka, congratulations! :)

    Fab mini book!!!)))

    ReplyDelete
  2. Congrats Marmeladka!!!!! You a lucky!!!!
    Yuka- fantastic book!!!!

    ReplyDelete
  3. WoW!!!Thanks!!!!
    I'm so happy!Thank you again!!!

    And I really like your works!

    ReplyDelete